luni, 15 mai 2017

Iubindu-i păcatele- Pufoșenie- Recenzie

Iubindu-i păcatele
Pufoșenie
Recenzie

Descriere: ❞Niciodată n-ai să-l înțelegi, Lanea. Nu poți iubi până la capăt un mister care-și păstrează enigma. Va fi mereu un nor zbuciumător pe cerul tău înstelat, iar tu te vei rătăci mereu pe drumuri neluminate. Nu căuta în el ceea ce aveai odată, sperând că o să se întoarcă la tine la fel de pur și inocent ca la început. Căci în momentul în care va renunța la el pentru tine, atunci își va pierde cu adevărat rațiunea.❞

După cum observați aceasta nu este o carte publicată, însă eu sper din tot sufletul că va ajunge să fie publicată la un moment dat. Mulți dintre voi probabil ați auzit de platforma pentru scriitori începători, Wattpad și cel mai probabil mulți credeți că sunt numai lucrări proaste, ei bine nu este cazul acestei lucrări. Această lucrare este minunată, pur și simplu această fată reușește să pună pe hârtie sentimentele personajelor astfel încât să te facă și pe tine să simți același lucru.

Povestea începe prezentând-o pe Lanea, protagonista principală care asistă la agresarea fizică a unui băiat, care părea fragil. Aceasta încearcă să îl salveze din ghearele monstrului pe băiatul care părea de-o seamă cu ea, nereușind. În momentul în care Theodor Halquest un băiat care a băgat frica în oameni prin zvonurile unei presupuse crime pe care ar fi comis-o, băiatul blond cu ochi albaștri, pe nume Axel, a reușit să scape din ghearele infernului. Peste câteva luni Lanea avea să dea din nou de Axel, care i-a bântuit gândurile în tot acest timp, înfiripându-se o frumoasă poveste de dragoste între cei doi. Cele doua personaje sunt foarte bine conturate, iar autoarea a reușit să ne facă să avem aceleași sentimente ca și cei doi protagoniști. Amândoi sunt niște personaje puternice și profunde, lăsând mască pe cei din jurul lor cu inteligența de care dădeau dovadă. Odată cu revenirea lui Theodor Halquest din închisoare, Axel s-a despărțit de frumoasa Lanea, făcându-i inima bucăți. Frumoasa fată, nu a renunțat la iubitul său, chiar dacă acesta a rănit-o, însă comportamentul urât și rece, îi întunecau inima fetei din ce în ce mai mult. Sinceră să fiu această carte este una extrem de bună. Acestă carte face parte din acei 50% care scriu extraordinar de bine pe Wattpad. Știu că mulți dintre voi sunteți reticenți în privința acestei platforme, dar vă asigur că această fată scrie fenomenal și merită să îi acordați o șansă.

Lanea reușește să intre în anturajul lui Theodor Halquest deși părinții ei au avertizat-o în repetate rânduri să nu se apropie de el. Deși toată lumea îl vedea ca pe un criminal, Lanea îl vedea ca pe un simplu adolescent cu un trecut traumatizant, iar pedeapsa de care a fost acuzat nu i se părea că ar fi săvârșit-o el. La un moment dat în această poveste se formează un triunghi amoros, care nu va dura mult, deoarece sentimentele lui Lanea pentru Axel sunt puternice, deși acesta a pus ochii pe altcineva. Vă spun cu mâna pe inimă că este o lucrare nemaipomenită din toate punctele de vedere: corect gramatical scrisă, îmbină plăcut descrierea cu dialogul, iar sentimentele sunt transpuse foarte bine pe hârtie.
    Sper din tot sufletul să citiți această carte, deoarece nu veți regreta! Vă atașez link-ul acestei capodopere: https://www.wattpad.com/story/82968211-iubindu-i-p%C4%83catele . Ne vedem la următoarea recenzie! Lectură plăcută!